Livrare

Ce metode de livrare folosiți?

Metodele nostre de livrare pot varia, în funcție de distantă, dimensiune colet, cât și valaroa acestuia. În mare parte colaborăm cu majoritatea firmelor de curierat disponibile pe teritoriul României. De asemenea, avem implementat și sistemul EasyBox by eMAG.

Livrați și în afara României?

NU, din păcate nu livrăm în afara României. 

Cât timp durează până îmi primesc comanda?

Comenzile de pe stoc primite până în ora 11:00, sunt procesate și trimise în aceeași zi. În majoritatea cazurilor (exceptând weekend-urile și sărbătorile legale sau eventuale greve și proteste), comanda va ajunge la dumneavoastră în maxim 7 zile lucrătoare. Excepție fac produsele care nu sunt în stoc sau sunt executate la comandă sau personalizate. Pentru acestea, ve-ți fi informat/a prin email sau telefonic, asupra timpului de execuție/livrare. 

Plată

Ce metode de plată sunt acceptate?

Sunt acceptate majoritatea cardurilor de debit/credit, cât și modalitatea de a plăti cu GPay sau AppleWallet. Fiind o companie mică și la început, plata ramburs nu este posibilă, ținând cont că majoritatea produselor noastre sunt făcute la comandă. Singura opțiune de a plăti cu cash, ar fi achiziționarea din atelierul nostru.

Este plata mea în siguranță?

Absolut!

Plățile făcute pe site-ul nostru sunt realizate prin 3D Secure și WooComerce, o platformă destul de puternică de procesare plăți virtuale. Gravatorre nu vă va cere niciodată detaliile cardului dumneavoastră prin nicio metodă, fie ea prin SMS, rețele de socializare sau e-mail.

Comenzi & Returnare

Cum plasez comanda?

Îndată ajuns pe pagina produsului, vei afla toate detaliile despre produsul respectiv, citind ”Detaliile” și ”Specificatiile” produsului.

Apasă butonul „Adaugă in coș”. 

După ce ai adăugat produsul în coș vei putea verifica conținutul acestuia, sau prețul final pe care va trebui să-l plătești dacă ai ales mai multe produse.

Dacă ai deja un cont și puncte de loialitate, atunci acum este un moment bun ca să te loghezi, dacă nu ai făcut-o până acum! Logarea este necesară pentru a vedea ce sumă îți stă la dispoziție pentru reduceri și, dacă vrei, pentru a putea aplica reducerea. Odată ce te-ai autentificat, va apărea suma disponibilă și rubrica dedicată pentru aplicarea reducerii. Introdu suma pe care vrei s-o folosești pentru reducere în rubrica dedicată reducerii și această sumă se va scădea din prețul final.

(Poți afla mai multe despre loialitate de pe pagina „Programul de fidelizare”).

Atenție! Codul de pe cupon și punctele de loialitate sunt două lucruri total diferite! Ai grijă când vrei să aplici pe unul sau celălalt, fii atent să le întroduci în rubrica corectă!

Dacă ai terminat pe pagina coșului de cumpărături, poți să navighezi înapoi în magazinul nostru apăsând „Continuă cumpărăturile” (în cazul în care mai ai nevoie de ceva) sau poți trece mai departe la „Finalizarea comenzii” dacă ai terminat cumpărăturile.

Finalizarea comenzii

La finalizarea comenzii nu-ți mai ramâne altceva decât să completezi formularul cu datele necesare pentru ca noi să putem onora comanda. Îți solicităm doar datele de care avem nevoie pentru facturare și livrare! (mai multe informații despre prelucrarea datelor tale găsești pe pagina „Politica de confidențialitate”).

Te rugăm să completezi acest formular cu mare atenție, deoarece factura va fi emisă pe baza datelor întroduse în acest formular:

Modul de facturare: cumperi pentru tine însuți sau pentru firma ta? Alege persoană fizică sau persoană juridică, după caz. În funcție de alegerea ta, vom solicita datele necesare pentru a emite factura și certificatul de garanție.

Creează-ți cont utilizator:Dacă încă nu ai cont, atunci această opțiune va apărea sub formular. Deși crearea unui cont nu este obligatoriu pentru a finaliza o comandă, recomandăm cu tărie să-ți creezi un cont utilizator. După fiecare comandă, ești eligibil pentru obținerea punctelor de loialitate, ceea ce înseamnă că vei primi o sumă de bani in contul tău de utilizator în funcție de valoarea comenzii efectuate. Vei putea folosi această sumă de bani ca o reducere aplicată unei comenzi viitoare. Pentru asta ai nevoie de un cont, deoarece altfel nu vei putea benefica de punctele de loialitate obținute și implicit pierzi ocazia să cumperi cu reduceri!

Unde dorești livrarea? În cazul în care dorești livrarea la o altă adresă decât cea furnizată pentru facturare, nu trebuie să faci altceva decât să debifezi căsuta „Livrare la această adresă”. După debifare va apărea un nou scurt formular, cerând să introduci datele de livrare! Acest pas este necesar doar în cazul în care dorești livrarea la o altă adresă decât cea de pe factură!

Alege metoda de livrare. sau poți alege livrare prin curierat rapid. Costul livrării este 30 lei, însă în cazul în care comanda ta depășește suma de 199 Lei, transportul va fi gratuit!

Alege metoda de plată! În partea dreaptă a paginii, vei vedea opțiunile de plată. Apasă pe modalitatea prin care dorești să plătești produsul / produsele achiziționate.

Verifică reducerea aplicată! Dacă ai puncte de loialitate, însă nu le-ai folosit pentru reducere pe pagina coșului de cumpărături, aici mai ai o șansă pentru a face un pas înapoi. Click pe link-ul care apare, și aceasta te va duce înapoi pe pagina coșului de cumpărături. Aplică suma pe care dorești să o folosești ca reducere și apasă încă o dată butonul „Finalizarea comenzii”.

Suntem gata!

Nu-ți mai râmăne altceva de făcut, decât verificarea datelor întroduse pentru facturare și să accepți Termenii și Condițiile site-ului nostru, după care, apăsând butonul „Plasează comanda acum” ai și trimis comanda către noi. Vei primi un e-mail de notificare care confirmă înregistrarea comenzii, datele de facturare, de livrare și de contact, respectiv produsul sau produsele comandate, iar pe urmă noi vom începe procesarea comenzii.

Dacă nu ai reușit să plasezi comanda prin metoda menționată mai sus, te rugăm să ne contactezi prin e-mail la contact@gravatorre.ro sau prin telefon la unul dintre următoarele numere: 0785 888 358 – 0764 589 669 și te ajutăm în finalizarea comenzii pe site-ul nostru. Însă NU acceptăm comenzi telefonice.

Cum îmi pot anula sau schimba comanda?

Poți anula oricând comanda ta, dacă aceasta nu este personalizată, fie sunând la numerele de telefon: 0785 888 358 sau 0764 589 669, sau ne poți trimite un e-mail la adresa: contact@gravatorre.ro.

Dacă ești eligibil pentru a anula o comandă, suma iți va fi transferata în contul cu care ai efectuat plata, în maxim 7 zile lucrătoare. 

Comenzile personalizate sau perisabile, nu mai pot fi returnate. De asemenea dacă ai achiziționat un produs de la noi pe baza unor cupoane sau puncte de loialitate, acestea nu mai pot fi returnate. 

Am nevoie de un cont pentru a plasa o comandă?

Nu, nu ai nevoie neapărat de un cont pentru a plasa o comandă. Totuși, iți sugerăm să-ți creezi unul, pentru a beneficia la maxim de punctele de fidelitate și eventuale campanii cu promoții. 

Cum pot returna un produs?

Te rugăm să vizitezi pagina ”Politica de Rambursare” a acestui site, pentru mai multe detalii. 

Updating…
  • Nu ai niciun produs în coș.